Daňová evidence

Daňovou evidenci upravuje § 7b Zákona o dani z příjmů. Daňová evidence je založena na přehledu příjmů a výdajů, a to v členění potřebném pro zjištění základu daně, majetku a dluhů. Pro správné vedení daňové evidence je potřeba, aby podnikatel znal příslušná ustanovení Zákona o dani z příjmů, byl schopen správně rozdělit příjmy a výdaje na daňové a nedaňové, uměl správně ocenit a evidovat majetek, zvládal spočítat odpisy,... Daňovou evidenci může podnikatel vést papírově, v excelové tabulce i účetním programu - její forma není zákonem dána.

Co Vám nabízíme?

Zpracujeme kompletně Vaše účetní doklady včetně podkladů pro daňová přiznání a účetních přehledů. Naše práce zahrnuje:

  • kontrolu předaných účetních dokladů, jejich chronologické seřazení,
  • řádnou evidenci dokladů dle platné legislativy,
  • vyhotovení tiskových podkladů (deník daňové evidence, pokladní kniha, kniha pohledávek a závazků, evidence skladu, evidence dlouhodobého majetku apod.),
  • výpočet cestovních náhrad,
  • zhotovení podkladů pro daňové přiznání k DPH, k dani z příjmů fyzické osoby apod.,
  • vyhotovení přehledů dle přání klienta,
  • zastupování na úřadech (finanční úřad, zdravotní pojišťovny, správy sociálního zabezpečení)

Konkrétní cena služby se vždy odvíjí od rozsahu Vaší podnikatelské činnosti, počtu dokladů, počtu zaměstnanců, plátcovství DPH apod. Ke každému klientovi přistupujeme individuálně, a to vzhledem k rozsahu zpracovaných materiálů a plánované délce spolupráce. Ceny jsou stanoveny paušálně, nebo položkově, vždy dle individuální domluvy s klientem.